Kravas mikroautobuss ar pašizgāzēju
IFA H3A 4x2

fiksēta cena
9 000 €
(nedeklarējams PVN)
Izgatavošanas gads
1955
Stāvoklis
Lietots
Atrašanās vieta
Bovenden Vācija
Kravas mikroautobuss ar pašizgāzēju  IFA H3A  4x2
Kravas mikroautobuss ar pašizgāzēju  IFA H3A  4x2
Kravas mikroautobuss ar pašizgāzēju  IFA H3A  4x2
Kravas mikroautobuss ar pašizgāzēju  IFA H3A  4x2
Kravas mikroautobuss ar pašizgāzēju  IFA H3A  4x2
Kravas mikroautobuss ar pašizgāzēju  IFA H3A  4x2
more Images
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
Rādīt attēlus
Rādīt karti

Pamatdati

Apzīmējums:
Kravas mikroautobuss ar pašizgāzēju
Modelis:
IFA H3A 4x2
Izgatavošanas gads:
1955
Stāvoklis:
lietots

Cena un atrašanās vieta

fiksēta cena
9 000 €
(nedeklarējams PVN)
Pārdevēja atrašanās vieta:
Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Vācija Vācija
Zvanīt

Tehniskā informācija

Nobraukums:
1 001 km
Jauda:
59 kW (80,22 zs)
Degvielas veids:
dīzeļdegviela
Pārnesuma veids:
mehānisks
Asu konfigurācija:
4x2
Riteņu bāze:
3 250 mm
Kopējais svars:
7 080 kg
Tukšais svars:
3 580 kg
Maksimālā kravnesība:
3 500 kg
Pirmā reģistrācija:
01/1955
Krautuves garums:
3 400 mm
Iekraušanas vietas platums:
2 150 mm
Iekraušanas telpas augstums:
550 mm
Krāsa:
zaļš
Vadītāja kabīne:
dienas kabīne
Piekares sistēma:
tērauds
Riepas izmērs:
8.25-20
Aprīkojums:
kabīne, piekabes sakabe

Piedāvājuma informācija

Ieraksta ID:
A180-28-446
Atsauces Nr.:
1752
Pēdējoreiz atjaunots:
24.6.2460851

Apraksts

Vehicle location: Bovenden, Kz. Haus, switch 5, leaf suspension, AHK air-light-hydr.
Chedpfx Aevhg R Tjbzsd
Wheelbase: 3250 mm Body: Truck vintage - 3-sided tipper swirl chamber diesel engine type EM4-20, 4-cylinder ( in-line ), 6024cm³, water-cooled, unsynchronized 5-speed gearbox, top speed: 60km/h, The successor model of the H3 was the H3A truck. It was presented to the public at the Leipzig Spring Fair in 1949 and built from mid-1950 to 1956 at the VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH in Zwickau, initially as a platform truck. The H3A was a completely new development in its design as a long-hood truck with a diesel engine. The development of the diesel engine goes back to a VOMAG development for the Leipzig Spring Fair, the H3A appeared as a tractor unit with tank semi-trailer, other variants such as three-way tipper, livestock transporter, road tractor, tanker and with special bodies for the post office and DRK, as well as a furniture box. Around 180 H3B front-wheel-drive buses were produced at the LOWA plant in Bautzen on the basis of the H3A chassis. The main area of use was mainly in the civilian sector, but the H3A was also used by the Volkspolizei, or the barracked Volkspolizei, later NVA, Ex Dörr Spedition, errors excepted! ACCESSORIES WITHOUT WARRANTY, subject to alterations, prior sale and errors excepted!


- .

Sludinājums tika tulkots automātiski, tāpēc tajā varētu būt dažas tulkošanas kļūdas.

Piegādātājs

Reģistrēts kopš: 2002

2 326 Sludinājumi tiešsaistē

Zvanīt

Iesniegt pieprasījumu

Zemeus 
Vācija
Austrija
Šveice
Amerikas Savienotās Valstis
Apvienotā Karaliste
Francija
Beļģija
Spānija
Meksika
Itālija
Nīderlande
Polija
Krievijas Federācija
Baltkrievija (Baltkrievijas Republika)
Ukraina
Igaunija
Turcija
Jaunzēlande
Īrija
Čehijas Republika
Dānija
Somija
Zviedrija
Norvēģija
Luksemburga
Grieķija
Lietuva
Latvija
Islande
Portugāle
Brazīlija
Venecuēla
Argentīna
Ungārija
Slovākija
Rumānija
Moldova
Slovēnija
Serbija
Melnkalne
Albānija
Horvātija
Bulgārija
Ziemeļmaķedonija
Bosnija un Hercegovina
Izraēla
Ēģipte
Maroka
Indija
Indonēzija
Dienvidkoreja
Japāna
Taizeme
Malaizija
Vjetnama
China
Taivāna
Irāna
Bangladeša
Afganistāna
Pieprasījumu neizdevās nosūtīt. Lūdzu, mēģiniet vēlreiz vēlāk.

Tālrunis & Fakss

+49 551 8... sludinājumi