Zems iekrāvējs
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen

Stāvoklis
Jauns
Atrašanās vieta
Dortmund Vācija
Zems iekrāvējs Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Zems iekrāvējs Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Zems iekrāvējs Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Zems iekrāvējs Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Zems iekrāvējs Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Zems iekrāvējs Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Zems iekrāvējs Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Zems iekrāvējs Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Zems iekrāvējs Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
more Images
YouTube video
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Faymonville MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Rādīt attēlus
Rādīt karti

Pamatdati

Apzīmējums:
Zems iekrāvējs
Ražotājs:
Faymonville
Modelis:
MAX Trailer 2-Achs-Tiefbett mit Pendelachsen
Stāvoklis:
jauns

Cena un atrašanās vieta

Atrašanās vieta:
Martener Hellweg 100, 44379 Dortmund, DE Vācija
noma:
iespējams
Zvanīt

Tehniskā informācija

Kopējais svars:
47 000 kg
Tukšais svars:
12 900 kg
Maksimālā kravnesība:
34 100 kg
Darbības svars:
12 900 kg
Asu konfigurācija:
2 asis
Krautuves garums:
6 850 mm
Iekraušanas vietas platums:
2 540 mm
Iekraušanas telpas augstums:
350 mm
Piekares sistēma:
cits
Krāsa:
pelēks
Riepas izmērs:
245/70 R 17,5
Aprīkojums:
ABS

Piedāvājuma informācija

Ieraksta ID:
A660-87-97
Atsauces Nr.:
19325962
Pēdējoreiz atjaunots:
06.3.2460741

Apraksts

Gooseneck:
-Gooseneck in SNT design to optimize the loading area length, length approx. 3,750 mm
-Gooseneck can be raised/lowered hydraulically and removed
-Technical fifth wheel load: 23,000 kg
-For tractor units: 4 x 2, 6 x 2 and 6 x 4

Loading area:
-Low bed with external supports in extendable "SUPER LOW" design, length approx. 6,850 mm
-Low bed with solid hardwood floor approx. 40 mm thick and mechanical locking

Rear chassis:
-Rear chassis with closed external frame, checker plate covering and continuous prism excavator trough approx. 1,250/700 x 505 mm, open at the rear
-2 pairs of lashing rings that can be folded outwards
-1 pair of lashing rings lying in the trough
-2 pairs of stake pockets for plug-in stakes 100 x 50 mm in the outer frame
Hfsdpfxehlz R Se Ag Ren

Pendulum axle and tires:
-"PENDEL-AXLE", all axles hydromechanically forced steered
-Hose rupture valve on the axle compensation cylinder with automatic RESET function
-Hydraulic cylinder with shut-off valves and pins for securing in raised position
-Final painting of axles with 2 layers of 2-component paint, painted in a single color in "FAY-Gray-34-0260"
-Technical axle load: 12,000 kg
-Hydraulic axle compensation
-Tires 245/70 R 17.5
-TPMS tire pressure monitoring system in accordance with ECE R 141

Accessories:
-Preparation for screw-on container positioning for 1x 20ft or 1x40ft container on the outer supports
-2" kingpins
-A galvanized steel front wall approx. 400 mm high
-One spare wheel
-Yellow-red air couplings on the galvanized connection strip at the front
-4 wheel chocks
-Steering from the front and rear can be operated using a cable remote control via push buttons, with alignment control of the axles
-Hydraulic connections from the gooseneck to the low bed with multi-coupling instead of screw couplings
-Electro-hydraulic unit
-White reflector tape in accordance with EU regulations on the side, on the extension and at the rear
-European reflector signs (red-yellow) on the rear of the trailer
-One holder for the warning signs including a socket on the gooseneck and on the rear panel on the left and right
-6 pairs of threaded blocks between the lashing rings under the top strap on the outer support for mounting screwable RUD rings VLBG-4
-ALU side walls and rear wall can be plugged into the gooseneck approx. 2,440 x 400 mm
-The rear galvanized plug-in stanchions are removable (Length of the body approx. 2,560 mm)
-Gooseneck in the rear upper area closed with a removable cover
-5 pairs of stake pockets for 100 x 50 mm stakes in the outer frame of the loading area
-Foldable extensions, approx. 230 mm per side
-2 pairs of screwable RUD rings VLBG-4 M24 (LC 8,000 daN)
-1 pair of steel ramps to bridge the hooks of the low bed
-A painted layer of sand on the loading area as anti-slip protection
-Speed sticker 80 km/h at the rear and on both sides
-Dipper handle recess of the rear chassis closed at the rear with a plug-in plate
-Four warning signs extendable by approx. 400 mm, approx. 423 x 423 mm
-Radio remote control for the steering in addition to the cable remote control, with indicator lights on the receiver as Alignment control
-Central lubrication system with 2 BEKAMAX (Pico) pumps with NLGI-2 normal grease
-Load pressure gauge for determining axle loads
-HRM metallization (High Resistance Metallization) of the outer frame
-Complete steel construction shot blasted, then the defined visible surfaces are hot-finished in metallization with ZINACOR 850 (zinc 85% - aluminum 15%)

Sludinājums tika tulkots automātiski, tāpēc tajā varētu būt dažas tulkošanas kļūdas.

Piegādātājs

Reģistrēts kopš: 2007

66 Sludinājumi tiešsaistē

Zvanīt

Iesniegt pieprasījumu

Zemeus 
Vācija
Austrija
Šveice
Amerikas Savienotās Valstis
Apvienotā Karaliste
Francija
Beļģija
Spānija
Meksika
Itālija
Nīderlande
Polija
Krievijas Federācija
Baltkrievija (Baltkrievijas Republika)
Ukraina
Igaunija
Turcija
Jaunzēlande
Īrija
Čehijas Republika
Dānija
Somija
Zviedrija
Norvēģija
Luksemburga
Grieķija
Lietuva
Latvija
Islande
Portugāle
Brazīlija
Venecuēla
Argentīna
Ungārija
Slovākija
Rumānija
Moldova
Slovēnija
Serbija
Melnkalne
Albānija
Horvātija
Bulgārija
Ziemeļmaķedonija
Bosnija un Hercegovina
Izraēla
Ēģipte
Maroka
Indija
Indonēzija
Dienvidkoreja
Japāna
Taizeme
Malaizija
Vjetnama
China
Taivāna
Irāna
Bangladeša
Afganistāna
Pieprasījumu neizdevās nosūtīt. Lūdzu, mēģiniet vēlreiz vēlāk.

Tālrunis & Fakss

+49 231 9... sludinājumi